Wyślij zapytanie
PL
angle-down

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Dołącz do nas Kontakt
Wstecz

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Wyślij zapytanie
Cel szkolenia
  • Rozwój umiejętności profesjonalnego prowadzenia szkoleń
  • Rozwój umiejętność pracy z grupą w ciekawy i angażujący sposób
  • Wypracowanie wspólnych, powtarzanych standardów szkoleniowych
  • Opracowanie struktur i scenariuszy szkoleniowych
Korzyści
  • Poznanie zasady projektowania szkoleń i tworzenia scenariuszy
  • Poznanie metody konstruktywnej komunikacji w trakcie pracy z grupą
  • Poznanie efektywne metody aktywizujące uczestników
  • Prezentować informacje w sposób atrakcyjny dla uczestników;
  • Wykorzystanie swoich mocne strony do lepszego dopasowania stylu prowadzenia szkoleń
  • Oswojenie lęku przed prowadzeniem szkoleń z nowego obszaru
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie szkolenia
Zakres

Zasady efektywnego prowadzenia szkoleń:

  • Potrzeby grupy przed rozpoczęciem szkolenia
  • Model OCZARUJ jako sprawdzona recepta na budowanie atmosfery
  • Budowanie dobrego nastawienia i zaangażowania uczestników na „Dzień Dobry”
  • Proces uczenia się dorosłych – cykl Kolba

Jakość komunikacji trenera na przebieg szkolenia:

  • Zasady dobrej komunikacji –komunikaty budujące porozumienie
  • Aktywne i przyjazne słuchanie: klaryfikacja, parafraza, doprecyzowanie
  • Techniki zadawania pytań i kierowania dyskusji do celu szkolenia
  • Stosowanie komunikatów budujących porozumienie
  • Informacje zwrotne jako element zarządzania dyskusją
  • Znaczenie mowy niewerbalnej trenera

Kompetencje trenera szkoleniowego:

  • Elementy budowania autorytetu trenera
  • Zadania i umiejętności prowadzącego grupę
  • Wpływ postawy trenera i jego zachowania podczas szkolenia na przyswajanie wiedzy
  • Metody i narzędzia trenerskie angażujące uczestników
  • Metody kreatywne prowadzenia szkoleń

Metody angażujące uczestników szkoleń zdalnych:

  • Bezpłatne narzędzia on-line aktywizujące uczestników szkoleń zdalnych: Padlet, Mentimer, Wordwall, Metroretro, G-Suite: Documenty, Arkusze, Formularze
  • Wykorzystanie funkcji platform telekonferencyjnych: współdzielenie ekranu, korzystanie z White Board, Ankiety, Czat, Podniesienie ręki, podpokoje (breakout rooms)

Praca z grupą:

  • Dynamika grupowa – proces przemian zachodzących w grupie
  • Fazy procesu grupowego a trudności w pracy z grupą
  • Role grupowe występujące w trakcie procesu grupowego i ich wpływ na przebieg szkolenia i pozostałych uczestników
  • Dopasowanie formy prowadzenia szkolenia do struktury grupy

Przeprojektowanie szkoleń:

  • Budowanie scenariuszy i struktur dla szkolenia
  • Etiudy trenerskie – poprowadzenie wybranego fragmentu własnego szkolenia
Adresaci

Warsztat dla osób pełniących role trenera dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych.

Cel szkolenia
  • Rozwój umiejętności profesjonalnego prowadzenia szkoleń
  • Rozwój umiejętność pracy z grupą w ciekawy i angażujący sposób
  • Wypracowanie wspólnych, powtarzanych standardów szkoleniowych
  • Opracowanie struktur i scenariuszy szkoleniowych
Korzyści
  • Poznanie zasady projektowania szkoleń i tworzenia scenariuszy
  • Poznanie metody konstruktywnej komunikacji w trakcie pracy z grupą
  • Poznanie efektywne metody aktywizujące uczestników
  • Prezentować informacje w sposób atrakcyjny dla uczestników;
  • Wykorzystanie swoich mocne strony do lepszego dopasowania stylu prowadzenia szkoleń
  • Oswojenie lęku przed prowadzeniem szkoleń z nowego obszaru
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie szkolenia
Zakres

Zasady efektywnego prowadzenia szkoleń:

  • Potrzeby grupy przed rozpoczęciem szkolenia
  • Model OCZARUJ jako sprawdzona recepta na budowanie atmosfery
  • Budowanie dobrego nastawienia i zaangażowania uczestników na „Dzień Dobry”
  • Proces uczenia się dorosłych – cykl Kolba

Jakość komunikacji trenera na przebieg szkolenia:

  • Zasady dobrej komunikacji –komunikaty budujące porozumienie
  • Aktywne i przyjazne słuchanie: klaryfikacja, parafraza, doprecyzowanie
  • Techniki zadawania pytań i kierowania dyskusji do celu szkolenia
  • Stosowanie komunikatów budujących porozumienie
  • Informacje zwrotne jako element zarządzania dyskusją
  • Znaczenie mowy niewerbalnej trenera

Kompetencje trenera szkoleniowego:

  • Elementy budowania autorytetu trenera
  • Zadania i umiejętności prowadzącego grupę
  • Wpływ postawy trenera i jego zachowania podczas szkolenia na przyswajanie wiedzy
  • Metody i narzędzia trenerskie angażujące uczestników
  • Metody kreatywne prowadzenia szkoleń

Metody angażujące uczestników szkoleń zdalnych:

  • Bezpłatne narzędzia on-line aktywizujące uczestników szkoleń zdalnych: Padlet, Mentimer, Wordwall, Metroretro, G-Suite: Documenty, Arkusze, Formularze
  • Wykorzystanie funkcji platform telekonferencyjnych: współdzielenie ekranu, korzystanie z White Board, Ankiety, Czat, Podniesienie ręki, podpokoje (breakout rooms)

Praca z grupą:

  • Dynamika grupowa – proces przemian zachodzących w grupie
  • Fazy procesu grupowego a trudności w pracy z grupą
  • Role grupowe występujące w trakcie procesu grupowego i ich wpływ na przebieg szkolenia i pozostałych uczestników
  • Dopasowanie formy prowadzenia szkolenia do struktury grupy

Przeprojektowanie szkoleń:

  • Budowanie scenariuszy i struktur dla szkolenia
  • Etiudy trenerskie – poprowadzenie wybranego fragmentu własnego szkolenia
Adresaci

Warsztat dla osób pełniących role trenera dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych.

Liczebność grupy: 8-12 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma kursu

Szkolenie organizowane wyłącznie na zamówienie dla grup zorganizowanych (co najmniej 6-8 osób).
Metody interaktywne: praca warsztatowa w podgrupach, praca indywidualna, dyskusja moderowana, drama stosowana, praca z kamerą, gadżety: karty, kostki, figurki

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomości i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Umiejętności miękkie

Budowanie kultury feedbacku

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Trening asertywności

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie stresem i emocjami

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Facylitacja spotkań w IT

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Work&Life Balance

Czas trwania:
1 dzień
Umiejętności miękkie

Techniki skutecznego radzenia sobie ze stresem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Trening menedżerski

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie sobą w czasie

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywna komunikacja w zespole

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywne zarządzanie zespołem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Komunikacja z trudnym Klientem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Budowanie odporności psychicznej

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów

Czas trwania:
2 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

close

Pokaż wyniki

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?